m11

Nu har du endelig besluttet dig; din virksomhed skal udvide til Sverige. Stort tillykke med det og på med arbejdshandskerne for nu går det løs. Hvis det er første gang du udvider til et nyt land, så er det især et spændende kapitel du står overfor med helt nye former for udfordringer. Du er for eksempel sikkert allerede godt klar over, hvor vigtig en god linkbuilding strategi er. Men var du godt klar over at du var nødt til at lave en helt ny for at kunne håndtere din nye svenske målgruppe?

Læs med her og få nogle fif til, hvordan du får  lavet en god omgang linkbuilding i Sverige og sørger for et godt slutresultat.

linkbuilding i sverige

Lær det selv

Der er to gyldne veje til at lave en god omgang linkbuilding; enten lærer du det selv eller også køber du dig til det.

Hvis du allerede har stor erfaring indenfor linkbuilding og taler flydende svensk, så kan det være en rigtig god ide selv at prøve at give sig i kast med opgaven. Det kan være spændende og udfordrende at se, hvordan linkbuilding ser ud i de forskellige lande og i forskellige kontekster. Samtidig kan det give dig en større følelse af kontrol, fordi du i den grad får fingrene ned i maskineriet og kan få lov at bestemme alle detaljerne.

Den helt store ulempe ved selv at stå for sin egen linkbuilding er selvfølgelig, at det kommer til at tage rigtig meget tid. Og hvis du står og skal til at udvide din virksomhed eller åbne din hjemmeside op for et helt nyt marked, så er tid ikke lige frem det man har mest af. Og samtidig har du jo også en del andre prioriteringer du må tage dig af.

Køb dig til det

Den anden gyldne vej for en god linkbuilding er at købe sig til det. Meget ofte får man endda et langt bedre resultat, når man er villig til at købe sig til det, fordi man netop køber sig til ekspertise fra folk, som hver dag sidder og arbejder med linkbuilding.

Det kan godt virke som en lettere træls udgift at have lige nu, men den udgift er godt givet ind igen i form af flere besøg på din nye svenske målgruppe. Samtidig sikre du dig et rigtig godt fundament, som du eventuelt senere hen selv kan bygge videre på, når du får mere overskud til selv at samle stafetten op igen.

Husk altid at bruge et firma, som har en rig erfaring og forstand på det svenske marked. På den måde sikrer du dig et bedre slutresultat.